Kuni klient hääletab jalgadega odavama teenuse poolt, hääletab ta ka madalama palga poolt, ütles Baltika juhatuse liige ja Kaupmeeste Liidu juhatuse liige Kati Kusmin, kelle sõnul on ühe palgatõus teise hinnatõus.

- Selveri juhataja Kristi Lomp ütles, et töötajate palku saab tõsta vaid efektiivsuse kasvuga.
- Foto: Meeli Küttim
„Kaupmehed on valmis teenindajate palku tõstma. Kas ja kui palju on kliendid selleks valmis kaupade eest rohkem maksma?“ küsis Kusmin.
Ta märkis, et palgadiskussioon ei ole ainult jaekaubanduse teema, vaid hõlmab majandust tervikuna. „Populistlikud üleskutsed kiire palgakasvu teemal on vastutustundetud Eesti inimeste suhtes,“ ütles Kusmin.
Selveri juhataja Kristi Lomp ütles, et töötajate palku saab tõsta üksnes efektiivsuse tõusu kaudu. „Kindlasti näeme tulevikus rohkem selvekassasid, elektroonilisi hinnasilte, e-poode ja mitmeid muid uuendusi, mis vähendavad nii ettevõtete kulusid kui ka töötajate töökoormust,“ ütles Lomp.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee kas ja kui palju saab tõsta teenindajate palka.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!